یادداشت های یه دخترِ اسفندی

به بهانه۲۰سالگیم مینویسم

یادداشت های یه دخترِ اسفندی

به بهانه۲۰سالگیم مینویسم

حریم‌ شخصی

يكشنبه, ۲۹ فروردين ۱۳۹۵، ۰۸:۴۵ ب.ظ

1-

+ لادن ؛ امروز صبح وقتی که از در اتاق آقای فلانی رفتی بیرون کلی پشت سرت غیبت کرد .

- فدای سرش :| 

+ یعنی نمیخوای بدونی چی پشت سرت گفت ؟!!!

- نه ! برام مهم نیس .

+ چرا ؟؟؟

- خب دوست ندارم .

 

 

 

 

2- 

+ لادن ؛ تو چرا تو عکسایی که میذاری پروفایلت آرایش نداری ؟؟!!

- آرایشم همیشه همین اندازه اس :دی

+ اینکه خیلی کمه و اصلا پیدا نیس ؛)

- خب من همیشه این شکلی ام و بیشتر از این رو لازم نمیدونم :)

+ یعنی تو مهمونیا هم !!!!!!

- آره اونجا هم .. لازم نیست خودم رو خفه کنم که . همینکه صورتم از بی روحی در بیاد کافیه ..

+ عججججججب 

- :|

 

 

 

 

 

3-

+ لاااااااااادن !!!!!!!

- هوووم !!

+ تو همیشه اینجوری هستی که از بوفه بستنی و آب میگیری فقط ؟

- چطور مگه ؟

+ آخه همیشه دیدم بستنی شکلاتی و آب میگیری فقط !

- خب بستنی که خوراکی دوست داشتنیمه ؛ آب هم تشنه میشم دیگه ؛)

+ گشنه نمیشی یعنی ؟؟؟

- چرا میشم ولی خب چیزی نمیگیرم از اینجا .

+ هان !

 

 

 

 

 

4- 

+ من تا حالا عکس مامان لادن رو ندیدم .

- یه بار نشون دادم بهت که :دی

+ یادم نیس .. اصلا تو چرا عکس نگه نمیداری تو گوشیت و عکس خانواده ات رو نشون نمیدی ؟

- عادتم نیست که عکس نگه دارم .. فرقی میکنه دونستنش یا ندونستنش !!

+ خب دوست دارم ببینمشون

- :|

 

 

 

 

قسمتی از حریم شخصی آدم ها که دونستن و ندونستنش فرقی به حالمون نمیکنه رو چرا دوست داریم کند و کاو کنیم توش و به هر چیزیش سرک بکشیم ؟؟؟



 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۱/۲۹
لادن

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی