یادداشت های یه دخترِ اسفندی

به بهانه۲۰سالگیم مینویسم

یادداشت های یه دخترِ اسفندی

به بهانه۲۰سالگیم مینویسم

راه های افزایش فالوور اینستاگرام

چهارشنبه, ۲۱ خرداد ۱۳۹۹، ۱۲:۰۰ ب.ظ

 

از تجزیه و تحلیل خود استفاده کنید

یکی از راه های مهم برای رشد اینستاگرام خود در زیر ارسال مطالبی باکیفیت است که طرفداران شما دوست دارند و با آنها درگیر می شوند.

چگونه می دانید که پیروان شما دوست دارند؟ باز هم ، اینستاگرام Insights داده هایی را برای شما فراهم می کند تا بفهمید کدام یک از طرفداران شما بیشترین پست را ارسال می کنند.

در برنامه اینستاگرام ، روی عکس نمایه خود ضربه بزنید

بر روی نماد اینستاگرام Insights (نمودار نمودار) ضربه بزنید

به قسمت "ارسال ها" بروید و روی "مشاهده بیشتر" ضربه بزنید

در اینجا ، پستهای برتر خود را بر اساس برداشتها مشاهده خواهید کرد. می توانید بر روی این جمله در بالای صفحه ضربه بزنید و فیلترها را مطابق آن تغییر دهید. به عنوان مثال ، در عوض می توانید فیلم های برتر خود را در سه ماه گذشته مشاهده کنید که بر اساس نظرات طبقه بندی شده اند.

آیا شما هر روند را متوجه هستید؟

آیا نوع خاصی از تصویر از جذابیت یا جذابیت بیشتری برخوردار می شود؟ تعداد بیشتری از آن تصاویر را ارسال کنید و ببینید آیا پیروان شما همچنان دوست دارند و با آنها درگیر می شوید.

حتی می توانید با انتخاب یک پست و ضربه زدن روی "مشاهده بینش" ، اطلاعات را عمیق تر کنید. به عنوان مثال ، فهمیدم که با یکی از پست های اخیر ما ، به بیش از 1700 نفر رسیدیم که دنبال ما نبودند. اگر آنها این پست را دوست داشته باشند ، شانس بالایی وجود دارد که آنها بتوانند برای پست های مشابه بیشتر ما را دنبال کنند.

طرفداران خود را درگیر کنید

در برگه کاوش ، به افراد بیشتری دسترسی خواهید داشت. و احتمالاً پیروان بیشتری کسب می کند.

یک عمل عالی در این صورت این است که طرفداران خود را با دوست داشتن یا پاسخ دادن به نظرات آنها به پست های خود درگیر کنید. از آنجا که آنها تلاش کردند تا پستهای شما را بررسی کنند و در مورد آنها اظهار نظر کنند ، با ادامه مکالمه احساس تلافی بسیار خوبی می شود. در اینجا در بافر ، ما از بافر پاسخ استفاده می کنیم تا به راحتی و سریع طرفداران خود را در اینستاگرام (فیس بوک و توییتر) پاسخ دهیم.

Instagram Video Length - The Complete 2020 Guide | Magisto

مسابقات میزبان

پست های اینستاگرامی که بیشترین اظهار نظر را دارند ، همه پست های مسابقه هستند ، جایی که ما جایزه های مختلفی را به بوفر داده ایم. در اینجا یکی از آنها وجود دارد:

این پست ها برای افزایش دسترسی شما در اینستاگرام و به دست آوردن دنبال کننده های جدید بسیار عالی هستند. به عنوان مثال ، می توانید از طرفداران خود دعوت کنید تا با ایموجی های مورد علاقه خود اظهار نظر کنند یا یک دوست را برای ورود به مسابقه نشان دهند.

با کمک الگوریتم یا دنبال کنندگان شما می توانید به افراد زیادی دسترسی پیدا کنید که شاید قبلاً نام تجاری شما را نشنیده باشند. و اگر پست های نمایه شما را دوست دارند ، ممکن است تصمیم بگیرند که از شما پیروی کنند.

برای کمک به شما در شروع کار ، مجری رسانه اجتماعی دارای یک آغازگر جذاب در انواع مسابقات اینستاگرام است.

ضربدر

در آخر ، اطمینان حاصل کنید که طرفداران موجود از طریق ارسال متن به اینستاگرام خود اطلاع دارند. به اشتراک گذاشتن پست های شما در فیس بوک ، توییتر و وبلاگ Tumblr ، اینستاگرام ساده است ، که می تواند یک تاکتیک عالی برای گرفتن برخی از قرار گرفتن در معرض اضافی باشد.

و یک مزیت بزرگ برای ارسال متقابل وجود دارد! یک مطالعه Buzzsumo با بیش از یک میلیارد پست در فیس بوک از سه میلیون صفحه مارک تجاری نشان داد که تصاویر ارسال شده به فیس بوک از طریق اینستاگرام ، جذابیت بیشتری نسبت به تصاویر منتشر شده بومی دارند10

بسته بندی آن: آناتومی یک پست عالی

ما تاکتیک های زیادی را برای یادآوری و امتحان گذرانده ایم! افراد مهربانی در Made Freshly بسیاری از این نکات را برای رشد بیشتر در اینفوگرافیک سرگرم کننده و همیشه سبز نشان می دهند:

تجربه های اینستاگرام شما چیست؟

در جستجوی رشد پیروان ما ، همیشه یادآوری این نکته مهم است که در همه اینها مهم است: دوستانی که با آنها صحبت خواهیم کرد ، روابطی که ایجاد خواهیم کرد و تفریحی که خواهیم داشت ، مفید است.

یک روش آسان برای حفظ این اصل این است که هر روز کمی وقت صرف کنید تا در اینستاگرام خود را صرف آویزون کردن و لذت بردن از اینستاگرام کنید. ممکن است به نظرات ، مانند عکس ها پاسخ دهید ، برخی از دوستان جدید را دنبال کنید ، و درباره پست های عالی اظهار نظر کنید. این زمان صرف نمایش و به اشتراک گذاری عشقی است که می تواند در دنبال کنندگان جدید بپردازد. همچنین تجربه بهتری در رسانه های اجتماعی برای همه ایجاد می کند.

ما دوست داریم البته این گفتگو را در اینستاگرام ادامه دهیم! بسیاری از دوستان بسیار جذاب نکات مهم خود را برای بازاریابی در شبکه اجتماعی به اشتراک گذاشتند ، و ما دوست داریم که شما را نیز بشنویم!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۳/۲۱
لادن

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی