یادداشت های یه دخترِ اسفندی

به بهانه۲۰سالگیم مینویسم

یادداشت های یه دخترِ اسفندی

به بهانه۲۰سالگیم مینویسم

میزان علاقه به rpa چقدر است؟

دوشنبه, ۲ تیر ۱۳۹۹، ۰۲:۳۸ ب.ظ

Robotic Process Automation (RPA): Is It Recession Proof?

میزان علاقه به rpa قبل از بحران مالی ناشی از کرونا ویروس کاملاً قوی بود. ما به تحلیلگران صنعت ، مشارکت کنندگان و همچنین منابع عمومی اشاره کردیم که نشان می دهد که rpa بیشتر از سایر راه حل های نرم افزاری رشد قوی تری داشته و یک بازار> 1 میلیارد دلار ایجاد کرده است.

حتی اگر این بحران باعث کاهش هزینه های فناوری اطلاعات شود ، زیرا شرکت ها قصد دارند پول نقد را در یک محیط اقتصادی نامشخص حفظ کنند ، طرح های دیجیتالی شدن و اتوماسیون که منجر به صرفه جویی در هزینه می شوند ، احتمالاً در زمان عدم اطمینان اقتصادی نیز محبوب خواهند بود.

به گفته تحلیلگران صنعت

به گفته گارتنر ، rpa پر سرعت بخش سریع بازار نرم افزار جهانی سازمانی است و تخمین می زند 85٪ سازمان های بزرگ و بسیار بزرگ نوعی از حزب جمهوری اسلامی را مستقر می کنند. آنها تخمین می زنند که PD در سال 2018 با 63٪ رشد به 846 میلیون دلار رسیده است و 3 فروشنده برتر> 40٪ رشد دارند.

فارستر رشد بازار را در تصویر زیر نشان می دهد. در حالی که کل درآمد بازار rpa در سال 2016 125 میلیون دلار بود ، ارزش کل 3 شرکت برتر rpa خلق چین به 10.8 میلیارد دلار رسید که درآمد کل آن 1 میلیارد دلار در سال 2019 بود و انتظار می رود که کل درآمد پارلمان در سال 2020 به 1.5 میلیارد دلار برسد.

طبق سؤالات Google

همانطور که در نمودار بالای پست مشاهده می کنید ، علاقه به rpa در 1.5 سال گذشته 10 برابر شده است. کاربران گوگل که به جستجوی کلمه کلیدی " rpa " می پردازند از نظر تعداد کلمات مهم در پایان سال 2015 به 27000 پوند در هر ماه براساس گفته های کلیدی keytt.io در ایالات متحده افزایش یافتند.

طبق گفته شرکت کنندگان صنعت

نظرسنجی در سال 2020 توسط Deloitte اظهار داشت که 53٪ از پاسخ دهندگان آنها شروع به اجرای نوعی از rpa عدالت و توسعه کردند و این درصد تا سال 2022 به 72٪ می رسد.

در بانک های ما افرادی مانند روبات ها کار می کنند که کارهای مکانیکی انجام می دهند ، فردا قرار است روبات هایی مانند مردم رفتار کنند

با علاقه بسیار زیادی به این موضوع ، شرکتهای مشاوره ای نظیر BCG ، مک کینزی و Accenture ، rpa را در راه حل های دیجیتالی سازی خود قرار داده اند. در اینجا یک ویدیوی Accenture وجود دارد که در سطح بالایی ارائه می شود ، نحوه عملکرد rpa.

آیا rpa رشد همچنان ادامه خواهد داشت؟

انتظار می رود که rpa همچنان سریعترین فناوری در حال رشد شرکت باشد. در گذشته رشد جدی رشد یافته است و اکثر تحلیلگران این صنعت انتظار دارند که درآمدهای جهانی بازار rpa با سرعت زیاد به رشد خود ادامه دهد:

گارتنر:

1.3 میلیارد دلار تا سال 2019

0.85 میلیارد دلار در سال 2018

فارستر:

2.9 میلیارد دلار تا سال 2021 (برآورد سال 2017)

1 میلیارد دلار تا پایان سال 2019 (برآورد آوریل 2019)

با نگاهی به رشد محبوبیت در PDK در سال 2017 همانطور که در تصویر زیر مشاهده می شود ، فکر کردیم که ممکن است بازار به اوج خود برسد. اما همانطور که در تصویر در بالای مقاله مشاهده می کنید ، به جای اوج گرفتن ، رشد بازار به شدت ادامه داشت.

چرا اکنون rpa مربوط است؟

زیرا این مقرون به صرفه ترین و کارآمدترین روش برای اتوماسیون کارهای مدرن اداری است. اجازه دهید توضیح دهید که چرا با جزئیات:

1- امروزه کارمندان نسبت به گذشته از تعداد بیشتری ابزار استفاده می کنند. خودکار کردن تمام آن ابزارها و تعامل آنها با ماکروهای ساده امکان پذیر نیست

امروز یک برنامه برای همه چیز وجود دارد میزبان در ابر ، یکپارچه از طریق API ، CRM ، ERP ، بهره وری و برنامه های دیگر شرکت های امروز را اداره می کنند. بنابراین چرا ما نیاز به ساخت روبات های تخصصی خود داریم؟ خوب ، مسئله فرایندهای تجاری است. فرایندهای تجاری به ابزارهای مختلفی نیاز دارند و ما هر سال تعداد فزاینده ای از ابزارها را استفاده می کنیم:

 در سال 1990 ، Office 1.0 دارای 3 محصول: Word ، Excel ، Powerpoint بود.

Office 2016 دارای 9 محصول است: Word، Excel، PowerPoint، OneNote، Outlook، Publisher، Access، Skype for Business، Visio Viewer.

با ابزارهای بیشتر ، نیاز به ادغام وجود دارد. اگرچه هر ابزار اصلی دارای API است ، شرکت توسعه دهنده ممکن است دسترسی باز به API را فراهم نکند. بدون دسترسی به API ، کاربران مجبور به صادرات CSV های پیچیده شده و متوسل به سایر کارهای سرایدار داده های پیچیده اما کسل کننده هستند. چه کسی می تواند فروشندگان را سرزنش کند؟ هر فروشنده می خواهد محصولی چسبنده داشته باشد. با ناراحتی. یکپارچه سازی و مهاجرت داده ها دشوار است هزینه های سوئیچینگ را افزایش می دهد و مشتری های ناامید اما وفادار ایجاد می کند. این همچنین افزایش ابزارهایی مانند Zapier و IFTTT را توضیح می دهد (اگر این مورد باشد) که تقریبا 40 میلیون دلار جمع آوری کردند.

بعضی اوقات فروشندگان مقصر نیستند. اکثر شرکت های بزرگ هنوز از برخی سیستم های ساخته شده با فناوری 2000 استفاده می کنند. و سیستم های میراث قرار نیست که به ابزارهای مدرن ادغام شوند. rpa راه حلی برای این مشکلات ارائه می دهد. روبات های نرم افزاری برای بالا بردن شکاف بین سیستم ها قدم برمی دارند. علاوه بر این ، برخی از منطق تجارت درگیر در فرایندهای تجاری بسیار ساده است و رباتها نیز چنین استدلال را خودکار می کنند.

2- پیشرفت در بینایی کامپیوتر و ادغام با ابزارهای مشترک شرکتها ، ابزارهای را قادر ساخت تا سیستمهای خودکار را برای هر فرآیند در شرکت ، از جمله دسک تاپ از راه دور انجام دهند

پیشرفت در دید رایانه برنامه های rpa را قادر می سازد تا با همه نوع نرم افزار سازمانی شروع به دموکراتیک سازی اتوماسیون کنند.

می توان به عنوان یک ستون فقرات دیجیتالی که همه برنامه ها را به هم وصل می کند ، فکر کرد. داشتن ستون فقرات دیجیتالی برای اتصال همه برنامه ها در مقایسه با گذشته امروز با ارزش تر است زیرا در حال حاضر تعداد برنامه های کاربردی بالاتری داریم. علاوه بر این ، دسک تاپ های مجازی (به عنوان مثال Citrix) که در آن کاربر نهایی فقط به تصاویر برنامه ها دسترسی دارد ، چالشی برای اتوماسیون است. با این حال ، راه حل های پیشرو rpa قادر به همکاری با راه حل های مجازی سازی دسک تاپ از طریق ترکیبی از ادغام ها و دید رایانه ای هستند.

3- برون سپاری دیگر مزایایی را ایجاد نمی کند زیرا بیشترین مزایای استفاده از برون سپاری به دست آمده است

در دهه 90 و 2000 ، تقریباً هر شرکت Fortune 500 در کشورهای کم هزینه سرمایه گذاری کرد یا با شرکت های برون سپاری فرآیند تجارت (BPO) کار کرد تا فرایندهای دستی خود را برون سپاری کند. آنها نتیجه مشابه را بدون از راه دور همان هزینه ها دریافت کردند. با این حال ، چندین عامل (ذکر شده در زیر) مانع از برون سپاری نقش بزرگتر و منجر به ظهور rpa می شود

بیشتر هزینه های آربیتراژ هزینه در حال حاضر به اتمام رسیده است: در حالی که این مزیت هزینه کاملاً قابل توجه بود ، در حال از بین رفتن است. طبق بررسی جهانی برون سپاری Deloitte ، در سال 2016 ، 75٪ از سازمان های معرفی شده گزارش داده اند که آنها قبلاً با اعمال فشار به سمت داوری کار ، اهداف صرفه جویی در هزینه را محقق کرده اند. اگر این تعداد حتی از راه دور نشان دهنده جمعیت بیشتر باشد ، برون سپاری به سادگی همان تغییر دهنده بازی نیست که قبلاً بوده است.

برون سپاری هنوز هم نیاز به هماهنگی کار گران قیمت در جهان توسعه یافته دارد. بر خلاف ربات ها ، شرکت های BPO برای اطمینان از بهبود عملکرد آنها ، نیاز به نظارت بیشتری دارند

دستمزدها در کشورهای در حال توسعه رو به افزایش است: و این افزایش سریعتر از افزایش دستمزدها در کشورهای توسعه یافته است. در حالی که کاهش ارزش ارز بخشی از این روند را جبران می کند ، در حال توسعه کار جهانی هنوز گران می شود

نرم افزار کاربر مجازی مجموعه ای از سه برنامه می باشد که می توانید به واسطه ان ها، عملیات خود را ضبط ، ویرایش و اجرا کنید. این عملیات می تواند در هر برنامه یا صفحات وبی باشد. این ربات با برنامه نویسی دقیقی که دارد دارد توسط گوگل ربات شناخته نمی شود.همچنین این برند محصولات دیگری هم دارد که می توانید در لینک زیر اسن ها را مشاهده فرمایید.

https://www.v-user.com/fa

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۴/۰۲
لادن

نظرات  (۱)

۲۸ مهر ۰۱ ، ۱۳:۰۴ آقای همکار

از وقتی که گذاشتی و این مطالب رو نوشتی ممنون.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی