یادداشت های یه دخترِ اسفندی

به بهانه۲۰سالگیم مینویسم

یادداشت های یه دخترِ اسفندی

به بهانه۲۰سالگیم مینویسم

گاه و بی گاه

جمعه, ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۰۳:۲۳ ب.ظ

چند روزه یه چیزی از توی دلم میره توی مغزم و بهش دستور یه کاری رو میده ولی من هی مچش رو میگیرم و میگم نکن بچه جان!!! بعضی وقتا همون چیزه وسط راه برگشت به قلب میاد یه لگدی هم به گلوم میزنه! 

بعضی وقتا که میبینه من مانع رسیدن به خواسته اش شدم وقتی به خونه دل میرسه میاد میشینه روی زمین خاکی دلم و پاهاشو میکوبه و گرد و خاک راه میندازه و خودش رو به در و دیوار میکوبه!!

این بازی فعلا ادامه داره باید ببینم تا کجا پیش میره؟! ولی اگه شما بودین چه میکردین با این جنگ و دعوای هر روزه؟



 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۲/۲۷
لادن

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی