یادداشت های یه دخترِ اسفندی

به بهانه۲۰سالگیم مینویسم

یادداشت های یه دخترِ اسفندی

به بهانه۲۰سالگیم مینویسم

هر چی از همه جا شماره چند؟!

دوشنبه, ۲ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۱۱:۳۸ ق.ظ

۱- میدونم که دیره ولی از نظر من هنوز هم میشه سال جدید رو تبریک گفت و آرزو کرد برای سیصد و سی و سه روزی که ازش باقی مونده :) پس با این حساب، سال نوتون مبارک :)

۲- چند شب پیش بعد از خیلی وقت اون حالی که ماه ها بود نداشتمش اومد سراغم و کلمه های توی ذهنم دنبال هم، تند و تند جمله میشدن و من هم با بالاترین سرعت تایپی که در توانم بود یادداشتشون کردم توی نوت گوشیم. بعد از این همه مدت بالاخره تونستم چند خط درست و حسابی بنویسم. اگر بتونم یه مقدار از بخش های شخصیش حذف کنم و ببینم خوب میشه حتما اینجا پستش میکنم که داشته باشمش.

۳- زمانی که پست قبلی رو نوشتم توی حال و هوای اسباب کشی از محله و خونه دوست داشتنیمون بودم و خب در کنارش بخاطر دل کندن از آدمی احساسات مثبتی هم نداشتم و این شد که پست قبلی رو نوشتم و ترجیح میدم دیگه صحبتی نکنم در باره اش چرا که هنوز هم نتونستم بعد از گذشت چند ماه با خودم کنار بیام و اذیت میشم.

۴- شما حرف بزنین برام. بگین از قدیما کیا هنوز این وبلاگ خسته رو میخونن؟



 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۲/۰۲
لادن

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی