یادداشت های یه دخترِ اسفندی

به بهانه۲۰سالگیم مینویسم

یادداشت های یه دخترِ اسفندی

به بهانه۲۰سالگیم مینویسم

گمگشته

سه شنبه, ۱۱ اسفند ۱۳۹۴، ۱۲:۵۶ ب.ظ

چند روزه که برای یک عدد کیف پول سوگوارم . کیفی که همه کارت های مربوط به من توش بود و الان دیگه حتی کارت شناسایی هم ندارم :/ 

تو تاکسی نشسته بودم و فکرم سرجاش نبود و حواس پرتی بهم غالب شد و کیفم رو جا گذاشتم و تلاشم برای نگه داشتن تاکسی بی نتیجه موند . حتی عصرِ همون روز سر چهارراه های شهرم همه تاکسی های اون مدلی رو با یه عملیات گانگستری دنبال میکردم تا که شاید تاکسی موردنظر رو پیدا کنم و کیفم رو پیدا کنم .. ارزش مادی کیفم اصلا و ابدا برام مهم نیس چون طبق عادت معمولم پول نقد زیادی تو کیفم نمیذارم اما علاقه و دلبستگی من به اون کیف ؛ بخاطر طرح و رنگ خاصش بیش از حد تصور بوده و هست .. 

الان به حدی دچار افسردگی شدم که دلم نمیخواد برم کیف پول جدیدی بگیرم حتی ! 



 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۲/۱۱
لادن

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی