یادداشت های یه دخترِ اسفندی

به بهانه۲۰سالگیم مینویسم

یادداشت های یه دخترِ اسفندی

به بهانه۲۰سالگیم مینویسم

هر چی از همه جا!!

سه شنبه, ۴ آذر ۱۳۹۳، ۰۸:۴۸ ب.ظ

 توی این پُست نه میخوام از خودم بگم،نه از فلسفه بافی های ذهنِ فعالم،نه از برنامه هام.این پُست فقط به این دلیل نوشته میشه که کمی فَکم چرخیده باشه:)

 

1.بالاخره تونستم اون بُعد از وجودم که نمیذاشت توی اولین ارتباط هام با آدمای جدید،راحت باشم و کمی رودربایستی داشته باشم رو شکست بدم.این واسه من قدمِ بزرگی و یه نوع موفقیت به حساب میاد :).. تونستم کمی راحت تر و ریلکس تر باشم و با آتانازی که فقط 2 ماهه میشناسمش و باهاش در ارتباطم سربه سرش بذارم..شوخی کنم و گاهی من سرِ صحبتُ باز کنم.

2. من آدم بسیـــار وقت شناس و خوش قولی هستم و تا جایی که از دستم بربیاد کوتاهی نمیکنم اما نمیدونم چرا راجع به افراد خونواده کمی شُل میگیرم:||....چند وقتی بود که داداشم ازم خواسته بود یکی از مقاله هاشُ براش خلاصه نویسی کنم و بعدش براش power point دُرُست کنمکنم اما من هربار حوصلشُ نداشتمُ جوری از زیرش در میرفتم تا اینکه دیگه دیشب بهش قول دادم امروز براش آماده کنم.غولِ تنبلِ درونمُ شکست دادم و کلاس بعد از ظهرمُ نرفتم که بتونم کاریو که داداشم ازم خواسته انجام بدم.ونتیجه اینکه گردنم الان یه طرفه شده :/

3. برای قضیه خوشکلازیزاسیون(خودمم نمیتونم درست بخونمش خخخ) رفته بودم سلمونی خخخخخ.آرایشگرِ یه خانمِ جوونِ مهربونِ که مثه بقیه آرایشگرا نیس که همچی به خودشون میرسن که انگار میخوان برن عروسی.یه شاگردِ جوون تر از خودشم داره که من همیشه فکر میکردم3,4 سالی ازم بزرگتره.امروز که یه خانمی ازش پرسید چند سالت من 6 تا شاخ درآوردم O....o دختره گفت 19 سالش و به عبارتی یک سال از من کوچیکتر بود...اصلا بهش نمیومد..یا من خیلی خوب موندم(آیکون خود شیفته فراهانی خخخ) یا اون زیادی بزرگ میزد.خانم از منم پرسید چند سالتِ؟؟منم گفتم 20 و خورده ای...اونم شاااااخ درآورد خخخخخ دیگه کم مونده بود شاخامون توی هم گیر کنه :))

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۹/۰۴
لادن

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی