یادداشت های یه دخترِ اسفندی

به بهانه۲۰سالگیم مینویسم

یادداشت های یه دخترِ اسفندی

به بهانه۲۰سالگیم مینویسم

مطلقا نمیتونه همیشه خوب باشه !

جمعه, ۷ خرداد ۱۳۹۵، ۱۲:۵۴ ب.ظ

گاهی تغییر کردن و بزرگ شدن هم عجیب و غریبه و هم دوست داشتنی ! مثل روزهایی که مثل سابق نیستی و در حال تغییر و گذاری از خودت به خودت . بعضی از اخلاقام که تغییر کردن رو ابدا دوست ندارم و دلم میخواد برگردم به همون اخلاق قبلی و در عین حال تغییر کردن بعضیای دیگه رو شدیدا دوست دارم و دلم میخواد عمیق تر بشن و ریشه دار تر ..

و اینروزها دختری شدم که گم شدم تو خودم و نمیدونم چی میخوام و اولویت بندی رویاهام رو گم کردم و همش در حال گشت و گذار تو خودمم که بلکم بفهمم چی میخوام و تو همین یه ماه فرصتم بفهمم کدوم یکی راه رو انتخاب کنم !

اینروزها خیییییییلی دورم از اون لادنی که قبلا زندگی میکرد و فقط خودمم که متوجهم چقدر فرق کردم با قبل .



 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۳/۰۷
لادن

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی