یادداشت های یه دخترِ اسفندی

به بهانه۲۰سالگیم مینویسم

یادداشت های یه دخترِ اسفندی

به بهانه۲۰سالگیم مینویسم

ماه من

شنبه, ۱ اسفند ۱۳۹۴، ۱۲:۵۵ ب.ظ

با اینکه اسفند رو همیشه دوستش داشتم و احساس تعلق داشتم بهش اما خب با اومدن اسفند همیشه یه حسی هم داشتم که دلم میخواسته ساعت برنارد رو میداشتم و زمان رو تو همون روزهای اول اسفند نگه میداشتم و نمیذاشتم که جلو بره .. دلیلش هم اینه که از این به بعد واسه گرما ؛ به خونه نشینی تا ساعتای 6 و7 عصر مجبور میشم :/

و دیگه اینکه من از طبقه دوم اون کابینت خاص که جای نسکافه و قهوه و دم نوش های عزیزم بود تا شیش ماه دوم سال ؛ دور میشم و به جاش به اون کابینت بزرگهٔ گوشه آشپزخونه پناه میارم که توش یه عطاری جا خوش کرده و تخم های خنکی رو تو خودش جا داده که ماده اولیه شربت های تابستونی من رو تشکیل میدن و تا شیش ماه کافئین خونم پایین میاد :دی

ماه من از راه رسید و اینا اولین تغییرات بعد از اومدنش تو سبک زندگی منه .. 



 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۲/۰۱
لادن

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی