یادداشت های یه دخترِ اسفندی

به بهانه۲۰سالگیم مینویسم

یادداشت های یه دخترِ اسفندی

به بهانه۲۰سالگیم مینویسم

تیر شــــوز میده :/

دوشنبه, ۲۲ تیر ۱۳۹۴، ۰۳:۳۱ ب.ظ

عصرای ماه رمضون امسال وقتی که مامانم میره پیاده روی و بابا هم ندا رو میرسونه به کلاسش و از اونور برای خرید نون تازه و میوه حدود یک ساعتی سرگرم میشه و داداشمم یا تو اتاقش خزیده و لپ تاپ رو بغل کرده و FiFa15 بازی میکنه یا هم میره همین پارک بغل خونمون تا کمی هوای تازه به سرش بخوره، من تنها میشم و کلی فکرای خوشمزه مهمون سلول های خاکستری مغزم میشن و من رو میکشونه به سمت یخچال.. همونجایی که چند دقیقه ای درش باز میمونه و تموم طبقه ها به دقت بازرسی میشن و بعد دستم میره سمت یکی از اون مواد اولیه و خوب نیگاهش میکنم و میگم اوووووووووم :)))))))

بعد تلویزیون رو روشن میکنم و میزنم کانال 3 و دست به کار میشم برای آماده کردن اون ابری که بالای سرم تشکیل شده خخخخخ      معمولا هم چیزهایی که واسه خودم آماده میکنم فقط و فقط برای ار.ضا کردن حس آشپزی درونیم هست و همون وقتی که دارم طبخش میکنم دماغم با بوی اون خوراکی سیر میشه و دیگه شکمم هم قانع‌ میشه و صداش در نمیاد.

در راستای همین 2 پاراگراف بالایی، از وقتی که امتحانای ترمم تموم شده هر روز عصر همین بساط رو دارم و بعضی وقتا تلفنی به بابام سفارش مواد اولیه رو میدم و بعدش میشنوم که میگه : بابا حالا نمیشه هر روز عصر هوس آشپزی نکنی خخخخ!!

 

امروز عصر هم برای رو کم کنی تصمیم گرفتم بادمجون بخورم بالاخره!!! چیزی که تا الان مزه اش هم نکرده بودم‌ حتی، اما نمیخوردم و میگفتم دوز ندارم.. این شد که کشک بادمجونی که همیشه فقط رنگ و روی دلفریبش رو میدیدم بالااااااخره امتحان شد و در حین مراحل آماده سازیش ساعد دست چپم سووووووووخت :/  نمیدونم‌ حالا چرا انقد ورم داره!!! از ساعت7 تا الان میســـوزه و قرمز شده و ورم کرده :// همه اینها درحالی هست که قرار فردا جایی مهمون باشیم و ساعد دستم فکر کنم حسابی خودنمایی کنه خخخخخ :)))



 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۲۲
لادن

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی