یادداشت های یه دخترِ اسفندی

به بهانه۲۰سالگیم مینویسم

یادداشت های یه دخترِ اسفندی

به بهانه۲۰سالگیم مینویسم

یه دلخوشیِ امیدوارانه تا حدی واقعی !!!

شنبه, ۲۹ آذر ۱۳۹۳، ۱۱:۳۶ ب.ظ

نسبت به فردا امیدوارمُ فکر میکنم اتفاقایی که پیش میان برام دلچسبن :)

 و من تمومِ دلمُ خوش کردم به فردایی که امیدوارم همونی باشه که الان حسش میکنم..

کلی برنامه خوب برای فردا شب دارم که بتونیم یه دورهمی کوچولو داشته باشیم تا کمی حال و هوای مامان و خاله دومی عوض بشه و‌کمی از این کرختی دربیان!!

فردا کلی کار دارم که انجام بدم. درس خوندن،ناهار فردا،گردگیری،خرید و آماده شدن برای شب یلدا....امیدوارم چیزاییُ که تو ذهنم دارن رژه میرن بتونم عملی کنم...دلخوشم به فردا :)))

  •  



 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۹/۲۹
لادن

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی