یادداشت های یه دخترِ اسفندی

به بهانه۲۰سالگیم مینویسم

یادداشت های یه دخترِ اسفندی

به بهانه۲۰سالگیم مینویسم

هرچی از همه جا 2

چهارشنبه, ۲۶ آذر ۱۳۹۳، ۰۷:۴۶ ب.ظ

1- امروزمُ دوست داشتم....پُر بود از حس هایی که بهش نیاز داشتم. یادم رفت تموم دلتنگی دیشبُ که با دیدن فیلمش اشکام روی گونه هام نشستن....چهارشنبه ها همیشه خاص و عزیز بودن برام...مطمئنم روح اونم راضی به این دلتنگیا نیس..دُرُسته که بیشتر از هروقت دیگه ای بیقرارم و دلتنگ و کسی نیس که حرفامُ بشنوه،اما دارم یاد میگیرم با این قضیه تلخ کنار بیام..سخته اما شدنی!!!

 

2-فقط 20 دقیقه طول کشید اما برای اینروزام کاااافی بود.بی نهایتمُ راضی کرد.همین که چند دقیقه کوتاه جایی قدم زدم،همین که چند دقیقه آدمای دور و برم دیدم،همین که چند دقیقه کوتاه ریه ام رو پُر کردم از دودِ هوایِ شهرم،همین که تموم خریدم یه دستمال مرطوب جیبی بود و یه عصاره،همه اینا کااافی بود تا دوستِ درونمِ راضی کنم از خودم...

 

3-شرایط اقتصادی این چند ماه زیاد مناسب نیس تا جایی که کفگیر تهِ دیگُ سوراخ کرده و پول تو جیبی و کارتم سر جمع به 20 هزار تومن هم نمیرسه اما برکتش زیاد و هنوز ته نکشیده و این یعنی هنوز امیدی هست که شرایط بهتر بشه :))

 

4-توی اون هوا و صدا،توی اون تاریکی،توی اون لحظه ای که داشتم امروزمُ یادم میاوردم دیدن یه دختر کوچولو ریزه میزه ای که پشتِ سرِ بابا بزرگش تاتی تاتی میکرد و هراز چندگاهی سرشُ برمیگردوند سمتم، باعث شد زبونم براش دربیارم و براش بخندم!! حواسش پرت بود،دستشُ گرفتم،کمی جلو بردمشُ دستشُ گذاشتم توی دستای بابابزرگش...

 

5-یه وقتایی هس که دلم میخواد خرخره بعضی از پسرا رو بِجواَم و خفشون کنم!!!! انقد که حرص درارن:// آغا جان من نخوام به شما جزوه بدم کیُ باید ببینم هان ؟؟؟؟ همون اول کار میای صندلی کناریم میشینی،خررر نیستم میفهمم واسه جزوه اس که اومدی کنارم نشستی اییییییییییش://// انقد هر ترم ازم جزوه گرفتی که دیگه همه میشناسنتا....اون پسره هم که ازم جزوه و شماره میخواست و ندادم هم خوب تیکه ای بهت انداخت:))) دلم شاد شد خخخخخ.

 

6- نمیدونم چه سری هس که بعضی وقتا آدم انقد مورد توجه قرار میگیره!!!از سوپری سر به زیر محل بگیر تا آقای بنفشُ،پسره توی بوفه یونی و الی ذلک...حالا آدم خودش هم خط بده باشه یه چیزی،نه مثه من که سرش جز بخوره توی دیوار که آدما خصوصا جنس عزیز مذکر رو ببینه:|||

 

دیگه هرچی بود گفتم...سخنرانی تموم شد دیگه برید به سلامت خخخخخ...نکنه منتظر نتیجه گیری هستین هان؟؟؟؟؟؟ برو آغا جان...بروووووووو



 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۹/۲۶
لادن

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی