یادداشت های یه دخترِ اسفندی

به بهانه۲۰سالگیم مینویسم

یادداشت های یه دخترِ اسفندی

به بهانه۲۰سالگیم مینویسم

18 آذر

دوشنبه, ۱۷ آذر ۱۳۹۳، ۰۹:۵۹ ب.ظ

 برام مهم اما نمیدونم با چی شروع کنم که تکراری نباشه و بتونه تمومِ چیزاییُ که میخوام بگه!!!میخوام از تویی حرف بزنم که بودنتُ دوست دارم..تویی که بیشتر وقتا همراه و هم قدمم بودی.تویی که میدونم ازم خووب باخبریُ همه زیر و بممُ میدونی.کسی که یجورایی با همه اخلاقایِ خوبُ بدش توی قلبم و بی نهایت دوستش دارم :)) خوشحالم از داشتنش.. گاهی از زود عصبانی شدنت متنفر میشم و توی دلم میگم " برو بابا توهم،با این اخلاقت :( " آره خیلی وقتا پیش اومده که دوستت نداشتم و خواستم باهات لج کنم اما نتونستنم،نشده،پشیمون شدم!!

خیلی وقتا شده که مثه یه دیوارِ محکم پشتم دراومدی،حمایتم کردی،تشویقم کردی برای اینکه خودم باشم وخودم دوست داشته باشم!!! خیلی وقتا شده که تلاش کردم برای اینکه بتونم مثه یه خواهر خوب همه حرفاتُ،همه دغدغه هاتُ،همه دلگیر بودناتُ بشنوم و فقط بشنوم!!!بفهممت،درکت کنم،گاهی راهنماییت کنم.حالا،توی اینروزا که تو درگیر پایان نامت هستی و سرت حسابی شلوغُ کمی عصبانی،توی اینروزایی که به مامان بابا میگم آرومتر باهاش حرف بزنین،یه کم بیشتر از قبل بدقلقیاشُ تحمل کنین،توی همین روزا که یادت رفته 25 ساله میشی، توی همین روزا بیشتر از همیشه دوستت دارم.. بهترین دوستم بودی و امیدوارم تا آخر همینجور بمونیم.همینجوری که همه میگن ندیده بودیم خواهر و برادری تا اینحد با هم دوست باشن..همینجوری که چهارشنبه شبا منتظرم که از راه برسی و زودی ببوسمت..همینحوری که آرزوم هیچی ته دلت نباشه که برنجونتت.همینجوری که هیچ وقت با اسم صدات نزدم و گفتم داداش...همینجوری که 4سال و 3 ماه ازم بزرگتری اما من حس میکنم خیلی بهت نزدیکم. نزدیکتر از هر وقت دیگه ای..هم بازیِ بچگیام،دوستِ الانم،مشاورِ همیشگیم،خوشحالم بخاطر بودنت،بخاطر داشتنت،بخاطر یه دونه بودنت.

                                   "25 سالگیت مبارک داداشم"

 

 

                                   

 

 

               



 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۹/۱۷
لادن

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی