یادداشت های یه دخترِ اسفندی

به بهانه۲۰سالگیم مینویسم

یادداشت های یه دخترِ اسفندی

به بهانه۲۰سالگیم مینویسم

اعتماد به سقفِ بعضیا....

جمعه, ۲۵ مهر ۱۳۹۳، ۱۰:۲۵ ب.ظ

 منم برای خودم اصولی دارم که بسیااار برام مهم و با ارزش هستن و سعی میکنم همیشه حفظشون کنم اگرچه بعضی وقتا باید راجع بهشون به بعضی از دوستان توضیح بدم.

دُرُسته که من یه دخترِ امروزی هستم اما این دلیل نمیشه که بخوام مثه یه سریا بی توجه به خودم و ارزشم باشم.ارزش من این نیست که با هرکسی زیاد صمیمی باشم و بیش از اندازه خوش خنده باشم و هرکسی چیزی گفت هِرهِر بخندم.ارزش من این نیست که با همه پسرای هم کلاسی و هم دانشکده ای راحت باشم و همشون ازم باخبر باشن.ارزش یه دختر این نیست که خودش سبک نشون بده.یه دختر در عین امروزی بودن باید با بعضیا سرسنگین باشه و شأن دخترونشُ نگه داره.یه دختر باید مثه یه مرد باشه و مردونه پای دوستیش وایسه.

اصلا یه آدم باید قبل از اینکه شمارتُ به کسی بده ازت اجازه بگیره..اینو بفهم خانمِ به ظاهر دوست:/

هیچ وقت با پسری راحت نبودم حتی با نزدیکترین ها.

آقا پسری که فکر میکنی چون رتبه یک هستیُ بَرُرویی داری و تونستی بقیه دخترای هم رشته ای رو مخشون بزنی؛میتونی مُخ منم بزنی.نخییییر این حرفا نیس.اگه فکر میکنی نجیب زاده ای و بابات رییس دانشکدس و همه دلشون برات ضعف میره من از اوناش نیستم..

من یه دخترِ سرسختِ لجوج هستم که تورو اصلا نمیبینم..برام‌ مهم نیستی و جوابتُ نمیدم چون میدونم چی توی ذهنت میگذره..

به اعتماد به نفست نناز..

تو نمیتونی با من مثه بقیه رفتار کنی چون نه اینجور رابطه ها توی اصولم هس نه هم تو رو قبول دارم.

گم شو و مزاحمم نشو:(((

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۷/۲۵
لادن

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی